Házirend


1.  Időpont egyeztetés: A szolgáltatások igénybevételéhez előre történő bejelentkezés szükséges, amelyre hétfőtől-péntekig 9-től 18-ig van lehetőség telefonon, online időpontfoglalón, viberen, facebookon, instagramon és e-mailen.

2.  A kezelésekre mindig érkezzen időben! Egymás után fogadjuk a Vendégeket, nem fér bele a késés. Ha késik nem biztos, hogy az előre megbeszélt szolgáltatást 100%-osan tudjuk teljesíteni. Az első kezelés előtt kérem úgy foglaljon időpontot, hogy 15-20 percet rászánunk egy beszélgetésre, bőr diagnosztizálásra, hogy a bőrállapotának legmegfelelőbb kezelést tudjam nyújtani.

3.  Kérem az árlisták pontos ismeretében jöjjön el hozzánk. Fizetési módok: készpénz és bankkártya. Minden a szolgáltatás helyszínén kifizetődő, hitel nincs, az árak nem alkuképesek. Az árak forintban értendők. Csak magánszemélyeket szolgálunk ki, ennek oka, hogy kiasdózók vagyunk, így a 2022. XIII. törvény 2022.09.01-től hatályos előírásai miatt nem származhat bevételünk kifizetőtől. Fentiek miatt kérem, hogy szolgáltatásunk igénybevétele előtt szíveskedjen közölni, ha Ön nem magánszemélyként kívánja ezt igénybe venni. Ennek elmulasztása esetén Önt magánszemélyként kezeljük, így a szolgáltatás díjának kifizetése is magánszemélyként terheli Önt (nem áll módunkban olyan számla kiállítása melyen adószám szerepel. Köszönjük a megértést!

4.  Az üzletbe érve kérem a cipőt levenni, lehetőség van papucsra cserélni.

5.  Kisállat: Szalonunkba kisállatok nem hozhatóak a szalon higiéniája érdekében.

6.  Időpont lemondás: Díjmentesen lemondható az időpont, amennyiben az a kezelés előtt 24 órával történik, ha 24 órán belül történik, a megbeszélt szolgáltatás 20%-a kerül felszámolásra a következő időpontnál. Kivéve ha hirtelen, nem várt esemény történik pl: defekt, hirtelen lebetegedés, stb... Le nem mondás és meg nem jelenés esetén a következő alkalommal 50% kerül felszámolásra. Amennyiben valaki kétszer egymás után nem jelenik meg a megbeszélt szolgáltatásra lemondás nélkül, Őt sajnos nem tudjuk többet vállalni.

7.  Betegség: Szalonunkban kifejezetten figyelünk a higiéniára, ezért kérjük, ha betegnek érzi magát egyeztessünk új időpontot!

8.  Kísérő: Amennyiben lehetséges, kérem egyedül érkezzen a megbeszélt szolgáltatásra, hiszen ez az Ön kikapcsolódásáról szól. Ha nem megoldható, akkor kérem előre jelezze!

9.  A szalonból való távozás után reklamációt nem fogadunk el, kérem még a helyszínen jelezze, ha bármi kifogása van, illetve valamivel nem elégedett.

10.  A szalonban kamera működik, mely videót és hangot rögzít


Mindenki, aki a szalonba bejelentkezik és igénybe vesz bármilyen szolgáltatást, tudomásul veszi, elfogadja és betartja a fenti házirendet.


Köszönjük az együttműködést! Nagyon sok szeretettel várunk mindenkit! :)